OT: Hospoda

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Březen 12 16:41:56 CET 2002

On Mon, Mar 11, 2002 at 08:15:51PM +0100, goofix wrote:
> Pijou tucnaci taky pivo? Vsiml jsem si, ze v Rakousich a Polsku se schazi
> jednou za cas ve vetsich hnizdech party linuxaru na pivko a na pokec. Nemel
> by zajem i nekdo v Praze? Linux nemusi snad byt jenom CZLUG a prednasky,
> pri vsi ucte, ze ne?
  To si pis ze piji' :) btw. Dokonce se cas od casu dalo v Brne najit par
osamocenych linuxaru pijicich zlaty mok, nebudu nikoho jmenovat (Skime, nemas
cas treba dneska?). Akorat jich bylo malo, ale dokonce se sjizdeli i
z dalekych casti a okoli ;).

  Vim ze v listu je dost Brnaku (a z okoli), takze pokud se chcete priste
pridat...

> Pokud by se nekdo nasel, tak mi mailnete a zkusime neco zorganizovat.
>
> goofix
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz