Jak muze pgp u stejneho souboru vychazet pokazde jinak?

Michal Kubecek mike na oksoftware.cz
Úterý Březen 12 17:56:30 CET 2002

On Tue, Mar 12, 2002 at 04:19:38PM +0100, Pavel Lisy wrote:

> rpm -K balicek
> mi da pokazde jiny vysledek, bohuzel jsem v tom nevysledoval zadnou
> zavislost.

Nejdřív bych zkusil, jestli při čtení toho souboru dostanete pokaždé
totéž. Zkuste na něj párkrát pustit md5sum a porovnat výsledky,
případně ho zkopírovat na jiný filesystem a porovnat s původním
pomocí diff. Tím zjistíte, jestli je problém v systému (HW, jádro)
nebo v aplikacích (GPG, RPM).

                                                      Michal Kubeček