Jak muze pgp u stejneho souboru vychazet pokazde jinak?

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Úterý Březen 12 17:33:53 CET 2002

no, nekdo se tu kdysi ptal, co mam proti redhatu, a jedna z tech veci je
program rpm. kdyz mu totiz dochazi misto na disku, hlasi uplne nesmysly.
podivejte se, jestli mate dost mista na disku (v tom pripade je chyba v
rpm), jinak mate pravdepodobne chybu v ram nebo procesoru (pokdu se vam
tedy podobnym zpusobem chovaji i nektere dalsi aplikace) -- v tom
pripade zkuste memtest86, cpuburn a podobne programy. (dalsi vec ke
zkontrolovani jsou kabely k disku a disk)

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
BOFH excuse #261: