Zvuk a ECS K7S5A nefunguje

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Březen 12 18:33:42 CET 2002

Tak to dělám správně. Když zadám "alsamixer" sklidím hlášku.

!!! alsamixer: function snd_ctl_open failed for default: No such file or
directory !!!

Kde se spustím ten "snddevices" nebo kde k tomu najdu bližší info ?

Podívejte se prosím na předchozí mail do logů, kde je zakopaný ten zelený
chameleon.

Petr Novák

***

On Tue, Mar 12, 2002 at 04:08:51PM +0100, n_petr na seznam.cz wrote:
> Tak jse si s tím lámal hlavu zase několik hodin, ale bezvýsledně.
> Zdá se mi, ľe mi nefunguje nebo chybí nějaký soubor "snd_ctl_open" ?
ze si ti nespustil skript snddevices ci jaxa to vola ktory vytvori alsovske
devicy? Potom by to uz malo ist.

> Jak je prosím přesný příkaz na to unmutování těch kanálů, aby to začalo
hrát?
alsamixer
a klavesa "m"

> A jeątě jsem se chtěl zeptat, jak se zbavím toho ve "logs1/warn":
> Mar 12 15:00:57 linux kernel: ip_conntrack (2047 buckets, 16376 max) ...
co
> znamená tato hláąka ???
Ze bol inicializovany conntrack.

> Mar 12 15:00:57 linux kernel: usb.c: USB device 2 (vend/prod 0x57c/0x2800)
> is not claimed by any active driver. ... a toto bych chtěl vyřeąit tak,
aby
> se mi modul "fxusb" zaváděl při startu jádra (počítače). Co musím doplnit
do
> modules.conf, aby se ten modul automaticky zaváděl nebo se to dělá jinak ?
O to sa ma starat hotplug.