Zvuk a ECS K7S5A nefunguje

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Březen 12 20:20:59 CET 2002

No tak do toho INSTALLu jsem se samozřejmě díval a ten skript "snddevices"
jsem spouštěl hned při instalaci alsa driverů i teď znova nepomohlo to :-(
[žádnou chybu snad nehlásil, ale v /dev/snd/ je pouze soubor "-timer"; jinak
/dev/ soubory typu mixer, amixer, ... jsou]

alsactl mi hlasí z výpisu jádra při restartování počítače "no soundcards
found"

Pošlete mi prosím obsah vašeho "/etc/asound.state" + "/etc/asound.conf" ...
Tyto dva soubory v počítači vůbec nemám, možná to bude tím.

Když zadám příkaz <<xxx>> obdržím hlášku <<yyy>>:

alsactl store 0
alsactl: get_controls:432: snd_ctl_open error: No such file or directory

alsactl restore 0
alsactl: set_controls:896: snd_ctl_open error: No such file or directory

alsactl power 0
alsactl: show_power:1116: snd_ctl_open error: No such file or directory

alsactl -v
alsactl version 0.9.0beta12

alsactl -h
Usage: alsactl <options> command

Available options:
  -h,--help       this help
  -f,--file #     configuration file (default /etc/asound.state)
  -d,--debug      debug mode
  -v,--version    print version of this program

Available commands:
  store <card #>  save current driver setup for one or each soundcards
                  to configuration file
  restore<card #> load current driver setup for one or each soundcards
                  from configuration file
  power [card #] [state]
                  get/set power state for one or each soundcards

Jsem už z toho jelen a nevím jak dál. Kdysi se mi podařilo rozjet placené
OSS, taže zvukovka určitě chodí.

Petr Novák

On Tue, Mar 12, 2002 at 06:33:42PM +0100, n_petr na seznam.cz wrote:
> Tak to dělám správně. Kdyľ zadám "alsamixer" sklidím hláąku.
>
> !!! alsamixer: function snd_ctl_open failed for default: No such file or
> directory !!!
yo.
less /usr/src/alsa-driver-0.9beta12/INSTALL;use brain
*** jo asi bych potřeboval ještě jeden; nedaroval byste mi kus vašeho - moc
by mi to pomohlo ;-) ***
Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103,
+436505122023

--
gawk; grep; touch; unzip; touch; gasp; finger; gasp; mount; fsck;\
more; yes; gasp; umount; make clean; make mrproper