tvorba FTP serveru

David Tok ddt na coolnet.cz
Úterý Březen 12 21:19:40 CET 2002

On Tue, 12 Mar 2002, Jirka Kosina wrote:

:On Tue, 12 Mar 2002, David Tok wrote:
:
:>   chtel bych naprogramovat ftp server podporujici virtualhosty (1 IP, vice
:> anonymnich serveru), resp.  upravit vsftpd aby tyto virtualhosty
:> podporoval. Nikde jsem ale nenasel, jak se da na sereru zjistit, na ktery
:> virutal server se chce klient pripojit. Existuje nejaky prikaz,
:> kterym se da explicitne vyzadat od klienta nazev serveru ? Nebo neco
:> podobneho ? Proste aby mi klient neposilal pouze ze chce komunikovat s tim
:> a tim IPckem ale s takovym serverem...
:
:To se Vam bude programovat jen velice obtizne - nic takoveho FTP se pri
:ftp seanci neprenasi - HTTP je velice vzacna vyjimka.

..to jsem si myslel, no co nadelam...

-- david tok