Autentizace pres www

Michal Safranek lin na gymkc.cz
Úterý Březen 12 22:53:27 CET 2002

Zdravim,
potreboval bych jednu malickost, kterou se vsak snazim vyresit uz dost
dlouho a jeste jsem se nedostal k vysledku.
Jde mi o to, abych mohl z PHP overit uzivatelske jmeno a heslo z linuxu,
takze kdyz uzivatel vyplni formular na webu (Username a heslo), tak system
overi informace v shaddow a v pripade spravnosti........
Jeste lepsi pripad by byl, kdybych dokazal z shaddow dostat veskere
informace do mysql tabulky, kde hesla budou sifrovana MD5, nicmene v shaddow
jsou sifrovana jinym mechanismem, na jehoz dekodovani jsem jaxi neprisel.

Diky za odpovedi, Michal Safranek
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.