Autentizace pres www

Michal Safranek lin na gymkc.cz
Úterý Březen 12 23:49:12 CET 2002

Prevedeni do databaze by nebyl zas takovy problem, hlavne mi jde o to, jak
v PHP zakoduju retezec metodou DES, prip. 3DES.
Nicmene na metody DES potrebuju klic kryptovani. Existuje v linuxu neco jako
soubor s onim klicem? Bez neho totiz bude snazeni o overeni temer nemozne.
Kdyby byly hesla zakodovana MD5, tak nemam problem, ale...

Diky za vsechno co mi pomuze...
Michal S.

-----Original Message-----
From: Pavel Rauš [mailto:rqs na cmail.cz]
Sent: Tuesday, March 12, 2002 11:16 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Autentizace pres www

Zdravim
V shadow jsou hesla kryptovana metodou DES, 3DES nebo MD5.
Ja pro generovani hesel do shadow pouzivam Perl modul crypt::passwdMD5.

Dekodovani je v podstate nemozne. Bud hesla znate, nebo pouzijete stavajici
zakryptovane retezce, prevedete je v teto podobe do mysql databaze a
nasledne budete overovat pres DB.

Pavel Rauš

CPAN.CZ - portal pouze o Perlu

---