Fw: Autentizace pres www

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Středa Březen 13 00:48:21 CET 2002

Zdravim,
v kazdem pripade bych Vasi pozornost zameril na knihovnu mcrypt, kterou je
mozne bez problemu prikompilovat k php, podporuje DES, 3DES, .....
Ale me znalosti konci u toho, ze jsem tuto knihovnu daval do php na nekolika
serverech. Z programatorskeho hlediska jsou me zkusenosti s touto knihovnou
rovne nule.

http://www.php.net/manual/en/ref.mcrypt.php

Pavel Rauš

CPAN.CZ - portal pouze o Perlu