spousteni programu kde pod jinym spravcem oken nez kde

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Středa Březen 13 08:57:52 CET 2002

Dobry den,

muzete mi nekdo ric, jestli jde $subject (pripadne jak) ? Vec se ma tak,
ze kde mam nainstalovano kompletni z distribuce suse 7.3. Nektere programy z kde mi jdou
spoustet pod jinym spravcem oken bezproblemu,ale kdyz chci napr. spustit kisocd tak mi
program hlasi nasledujici :

no global config file
Searching for UID: [u0].....not there, take GID: [g0]
Settings: none
Version 0.6.4
Unable to open quickhelp-file
Unable to open /root/.kde/share/apps/kisocd/tmp.outError copying latex-file:
/root/.kde/share/apps/kisocd/tmp.outStarting module: createDataCD

Jde mi o to, ze prave tuto aplikaci na vypalovani bych rad spoustel vzdalene z nekolika stanic. Musi byt tedy na "serveru"
ze ktereho chci vzdalene spoustet aplikace kde neco spusteneho jako podpora pro tyto aplikace ?
V popisu balicku kdebase jsem nasel doporuceni tento balicek neinstalovat, jestlize prave chci aplikace kde spoustet pod
jinym wm - takze jsem ho odinstalovat,ale na veci se nic nezmenilo.

Predem diky za radu
S pozdravem Roman Mosnicka