NAT nejde spustit....

Zdenek Drlik drlik na asd-software.cz
Středa Březen 13 09:00:35 CET 2002

"Caspi" <caspi na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:002d01c288c8$ed38baf0$3842f53e na hellmachine...
> Ahoj vsem mam problem s natem.
> Kamarad mi ho vytvoril protoze jsem novic, bohuzel
> mi nejde spustit. kdyz na nej kliknu tak to vypise hlasku
> neco jako potreba IPtables 1.2.3 nebo novejsi nebo
> novejsi kernel. Ale ja zkompiloval jadro 2.4.18 se vsemi 'polozkami' v
networkingu a nic. Mam spustit nejakou dalsi
> sluzbu? Uz mi to jednou slo a ja si nemuzu vzpomenout
> co jsem tam udelal navic.....
> Fakt si nevim rady....
> Dik.
Stáhněte a nainstalujte si novější iptables, mělo by to pomoci. Pokud
používáte RedHat, tak to najdete na ftp://updates.redhat.com.

S pozdravem

Zdeněk D.