logrotate weekly jiny den?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Březen 13 09:09:31 CET 2002

:> Zdravim,
:>
:>     jde nejak logrotate premluvit, aby se "weekly" poustelo jiny den?
:> 0 je v nedeli a ja bych chtel az 1-pondeli (tedy presneji po ranu v noci z
:> nedele na pondeli)

hmm .. ked sme uz pri logrotate ...

da sa priamo logrotate povedat, ze ma logovat obden ? ( t.j  kazdy druhy )

je riesenie spravit to cez cron, ale logrotate je fajn a ak to vie, tak by
som to rad pouzil ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying