hp dj 920c

Miroslav Látal mlatal na fides.cz
Středa Březen 13 09:17:27 CET 2002

On Tue, Mar 12, 2002 at 06:45:28PM +0100, Miroslav Zelený wrote:
> chtel bych ses zeptat jestli nema nekdo skusenosti s touto tiskarnou pod linuxem.
> mam mandrake 8.1 a v seznamu tiskaren v printtool nebyla.

Momentalne ji mam rozjetou jako DJ930 pod LPRng, volba pres gimpprint. A
celkem v pohode. Mel jsem rozjety i CUPS, ale daval hustsi barvy (na
testovacich strankach), prechod od bile do plne barvy byl strmejsi.
Mozna zkusim jeste poexperimentovat, ale i takhle jsou vysledky uspokojive.

Nove HP ovladace (1.0.3) ji uz maji v seznamu, ale chteji ghostscript 6.53,
v 8.1 je verze 6.51 a pro upgrade to chce jeste hromadu dalsich zavislosti,
tak jsem to zatim odlozil. Asi pockam na 8.2, zatim se mi to vsechno nechce
stahovat.

--
Mirek Latal - Trade FIDES a.s.
mlatal na fides.cz