preklad pci-scan.c: problem s modversions.h

brko brko999 na atlas.cz
Středa Březen 13 12:30:46 CET 2002

zdravim,
zkousim na nas linux (debian 2.1, jadro 2.0.34) nainstalovat novou
sitovku. Nejdrive sem pomoci gcc zkompiloval ovladac a pak zbyva zkompilovat
jeste soubor pci-scan.c

ten includuje <linux/modversions.h> a ten pro zmenu includuje spoustu souboru
<linux/modules/*.ver>

tady vyvstava problem jelikoz na tomto linuxu je adresar
</linux/modules/> uplne prazdny, tudiz zadne *.ver soubory
neobsahuje...

je to mozna hloupy dotaz ale s timhle nemam zkusenosti, respektive
nevim co presne ty *.ver soubory jsou a jak je tam dostat...

zdrojaky jadra jsou cerstve stazene, zadna kompilace neprobehla, neni
to tim ?

stacil by mi i jakykoli link na nejakou dokumentaci a ja uz se tim
prokousam, kdyz sem hledal neco sam, moc uspesny sem nebyl..

dik
mailto:brko999 na atlas.cz