Fwd: Re: InterBase a RH 7.1 _

Zdenek Horak zhorak_konference na seznam.cz
Středa Březen 13 13:46:44 CET 2002

Dobry den,

dekuji za rady, nyni jsem si nainstaloval IB SuperServer Kit, ale po
ibmgr -start vypise

check log file for errors
can not start server

v logu je pote toto:
ns2.ave-it.cz (Client)  Tue Mar 13 13:17:23 2001
        INET/inet_error: connect errno = 111

ns2.ave-it.cz (Client)  Tue Mar 13 13:17:23 2001
        /opt/interbase/bin/ibguard: guardian starting bin/ibserver

ns2.ave-it.cz (Client)  Tue Mar 13 13:17:38 2001
        INET/inet_error: read errno = 104

ns2.ave-it.cz (Client)  Tue Mar 13 13:17:38 2001
        INET/inet_error: receive in try_connect errno = 104

ns2.ave-it.cz (Client)  Tue Mar 13 13:17:38 2001
        /opt/interbase/bin/ibguard: bin/ibserver normal shutdown.

Poradite prosim? Predem dekuji.

richard> Dobry den,

richard> 1. V pripade, ze vam chybi ibmgr, tak jste si zrejme nainstaloval Classic
richard> Server, ibmgr je obazeno  v Super Serveru, pozna se to podel pripony  u
richard> balicku CS a SS

richard> 2. porty neni nutne nijak nastavovat instalacni program by to mel nastavit
richard> sam. Zkontrolujte nastaveni v servecide a to polozku gds_db port 3050

richard> 3. Zmente si co nejdrive defaultni nastaveni hesla spravcovskeho uctu: je to
richard> login: sysdba, heslo: masterkey programem gsec

richard> 4. interbase se zpousti prikazem ibmgr -start (SS)
richard>         popr. pres inetd (xinetd) pro CS
richard> 5. cesty k databazim se nikde nenastavuji, pouze v kazde aplikaci
richard> pristupujici na IB je nutne uvest prikaz connect.

richard> Richard Kotal