odchozi posta pres SendMail + AMaViS Scanmails

Karel Kral offline na carver.axes.cz
Středa Březen 13 13:44:39 CET 2002

Dobry den,

Wednesday, March 13, 2002, 11:34:28 AM, you wrote:

DT> Ptam se stejne, jako uz mnozi prede mnou:
DT> Cemu konkretne nerozumite v popisu nastaveni, ktere lze najit v souboru
DT> README.sendmail v sekci "Scanning incoming/outgoing and relayed mail'
DT> (od radku cislo 45 dale)? Tento soubor je primo soucasti distribuce AMaViSu.

To je presne co jsem potreboval. Dekuji.
Nenapadlo me se podivat na WEBu do CVS Repository (v instalacnich
instrukcich tento popis neni). Reakce IPPJ mi pripominala spise
nastaveni na scanovani odchozi posty...

AMaViS uz nepouzivam (jen jsem chtel vedet jak to delaj ;-)

Jeste jednou diky,
Karel Kral                       mailto:offline na carver.axes.cz