OT:Re: Jak TOTALNE vymazat disk?

Mitrenga Libor libor.mitrenga na msi-zlin.cz
Středa Březen 13 13:45:42 CET 2002

> drive Win nahraju ted linux, tak mi ho BSA muze s klidem zabavit,
> protoze tam je schopna najit fragmenty stareho softu.

Ja se priznam, ze nejsem pravnik, ale nechapu to, jak me nekdo muze
potrestat za to, ze jsem na disk, kde mam nainstalovano a provozuju neco
jineho nez je komercni soft a me tam nekdo neco najde smazaneho od M$.

Myslim, ze je na eventuailnim zalobci aby prokazal, ze jsem porusil zakon.
Navic kazda firma ma nejakou licenci na M$ produkty zakoupenou a pokud se
nejedna o OEM, tak ja muzu smele instalovat a odinstalovavat jeden produkt
klidne kazdy den na ruzne pocitace ve firme. A co kdyz si koupim disk v
bazaru? I kdyz si koupim holy pocitac v obchode, tak me tam vetsinou pred
ocima smazou OEM instalaci Win a nedaji me k tomu compu CD (to je taky
trestne pro me jako kupujiciho?).

Zdravi

--
Libor Mitrenga