KOffice

Libor Dub libor_dub na email.cz
Středa Březen 13 14:56:05 CET 2002

> Zkuste AbiWord, nebo OpenOffice. Oboji funguje prijemne.
>
> --
> ondrej

Abiword je pro Gnome a pokud máte KDE, tak to pro Vás rozhodně
nebude pohodlné (absence záložkového systému a vůbec pro uživatele
KDE nepříjemná rozhraní,...)

OpenOffice je založený na StarOffice a je mu velice podobný.
Oba jsou to kancelářské systémy založené na windowsovském roz-
hraní (knihovnách) a proto jedou pod Linuxem dost "líně".
OO však o poznání osekaný oproti SO (i když naopak disponuje
některými drobnými /ikonky v menu apod./ vylepšeními. Pokud
jste náročný uživatel a potřebujete náročný editor dokumentů
a náročný tabulkový procesor (statistické analýzy, fft,...),
pak bych Vám doporučil SO 5.2, který je ještě zadarmo.
Já ho používám i pro složité dokumenty a jsem s ním maximálně
spokojen. U mě se projevila i 100% kompaktibilita s MS Wordem,
ačkoli mi v diskuzi někdo psal, že MS dokumenty má problémy.

KOffice testuju, a mě osobně funguje jen dokud se nepokusím
vložit nějaký objekt (tabulku, obrázek, graf,...), pak se
se mnou přestane bavit. Oproti minulé verzi však již funguje
tisk, takže ho využívám pro formátovaný text bez objektů
(jako entuziasta věřící, že jednou z tohoto balíku bude nejlepší
Office ze všech, :-).

OAK

---
Vyhrajte 17 digitálních fotoaparátů Minolta a 17 barevných tiskáren Canon! Každý den až do 5.dubna na http://www.compaqplus.cz/bt2