OT: ECS K7S5A a DURON 700

MaReK Penguin Olšavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Středa Březen 13 15:21:01 CET 2002

        Dobrý den,
omlouvám se, že f této konferenci otravuji s takovouto záležitostí. Mám doma
%subj% a vyskytl se mi zajímavý problém. Po zhruba 2 měsících provozu mi to
jede,  jako Duron 466 (to znamená, že zběrnice není 100MHz, ale 66MHz).
    Po vizuální kontrole jsem zjistil, že deska má slabší mechanické
poškození (je tam škrábanec), ale v místě, kde by neměl vadit, protože je v
takové té "souvislé měděné ploše" kousek  nad paměťmi. Navíc přesně ve
stejnou dobu (co systém snížil frequenci) mi "chcípnul" i větrák na
procesoru, takže jsem kupoval nový.
    Dodavatel desky se k tomu postavil tak (ještě mám 9 měsíců záruky!!), že
je to mechanická závada desky (kterou jsem měl najít do 3 dnů od zakoupení),
mám si koupit novou a teprve pak tuto původní  vyreklamovat (nebudu jmenovat
Czech Computer).
    Ale prosím o radu. je pravděpodobnější, že se jedná o vadu boardu, nebo
procesoru? Pokud je to na boardu, jak byste prorazili přes "ochotu"
dodavatele. Do doby, než se mi stala tato nepříjemnost jsem byl více, než
spokojený uživatel boardu a protože mám vlastního SB128, tak jsem neřešil
obvyklou cowboyku se zvukovým čipem.
        Díky za názor i radu
            MaReK

MaReK "Penguin" Olšavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz