odchozi posta pres SendMail + AMaViS Scanmails

Jaroslav Stodola jaroslav.stodola na oku-cr.cz
Středa Březen 13 15:41:01 CET 2002

 > 	README.sendmail v mem podani ma datum 27.10.2000
 > (velikost  11.206b) a
 > popis je tam uplne tentyz... neverim, ze ve Vasi instalaci
 > po tomto datu
 > neni...:-)
No prave, ja mam amavis 0.2.0-pre6 z r.99 a tam to opravdu neni.
Vas mail me donutil hledat a najit novejsi - 0.2.1-pre3, kde soubor
README.sendmail uz existuje. Ted uz si s tim musim nak poradit sam.

 > odchozi posty...
 >
 > 	??? Na co se ptal tazatel?
slo mi o proscanovani posty napsane nekde na stroji v siti, ktery je
pripojen
k serveru se sendmailem (takze to vlastne asi neni odchozi, ale pruchozi
ven.)
Sorry, ale psal jsem, ze zacinam a opravdu nevim, co je UA nebo MTA.