Cteni dat pres lapling486

Jirka P jprokupek na centrum.cz
Středa Březen 13 08:00:34 CET 2002

On Tue, 12 Mar 2002 13:24:46 +0100
"Marek Blasko" <blasko na vuje.sk> wrote:

> mas bi-directional port? ak ano tak bi to malo ist ale potom treba
> prepojit kable jedna k jednej.
>
> ale neviem ako sa to vyrovna z riadiacimy signalmy. pre teba bi bolo
> najlepsie zohnat nejaky prevodnik (atmel co sa bude tvarit ako sprosta
> tlaciaren a vysledok bude tlacit na seriak)

co to znamena "jedna k jednej" mam to chapat jako suchej propojovaci kabel bez krizeni??
Obavam se ze tam zadny ridici signaly nebudou, proste se to uplne jednoduse sype do tiskarny - dokonce to neposila ani prikaz k odstrankovani - stranka vyjede jen v pripade, ze se naplni cela stranka - pokud to clovek chce dostat tak musi zmacknout na tiskarne vyjeti papiru. tudiz bych se odvazil tvrdit, ze ten Atmell je zbytecnej - jeste sem si myslel, jestli by to neslo pres neco v cecku - ale netusim jak to naprogramovat. Skusim se kouknout jeste na ten bi-directional - v setupu sem to nastavoval aby to bylo obou stranny ( je to 486 HP a objevim sem to tam - nikde jinde sem to zatim nevidel, no a jeste to projdu s mudulama.
Diky

Jirka