Jak TOTALNE vymazat disk?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Březen 13 16:00:50 CET 2002

"Jiri Mares" <jirka na edoras.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3C8F47C5.6010006 na edoras.cz...

> Problem je, ze pokud vim, BSA pri kontrolach projizdi HDD a vyhledava i
> jiz nepouzivane fragmenty souboru. To znamena, pokud na HDD, kde byly
> drive Win nahraju ted linux, tak mi ho BSA muze s klidem zabavit,
> protoze tam je schopna najit fragmenty stareho softu.

BSA vam moze akurat tak fukat do zadku. Zabavit vam nieco mozu
organy cinne v trestnom konani a pokial na tom disku tie windoze
nebudu _nainstalovane_, tak vo fragmentoch suborov moze byt
cokolvek.

Ak ich mate aspon raz legalne, proste poviete, ze ste vymienali disk.
Ak ich nemate, tak ako sa na ten disk dostali? :-)

Inak raz preplnit disk by na ochranu proti tomuto malo bohate stacit.

Zdravi
--
                                                         Stano