interface ztraci IP adresu

Tomas Hlavacek hlavac_t na volny.cz
Středa Březen 13 16:38:39 CET 2002

Dobry den,
	mam kabelovy modem pripojeny k sitovce (ne2000, kernel 2.2.19), IP adresu
mi prideluje DHCP poskytovatele (UPC) a stava se mi, ze po nekolika
minutach az dnech sitovka ztrati IP adresu. Staci prijit a napsat pump
-i eth1 a zas je to v poradku. V logu o tom neni ani carka (a cas, kdy
se to stalo, se da vlastne hadat jen podle NTP: synchronization lost)
Stava se to bezpecne behem doby platnosti IP adresy, problem pri
obnovovani to tedy neni. Ten DHCP server mi prideli pak tu samou IP
adresu jakou jsem mel pretim. (Nevim, proc a jak je DHCP server u UPC
nastaveny, ale i kdyz se na par dnu odpojim, tak mi to pak prideli
stejnou adresu.)
	Tusim ze tu, v konferenci, neco takoveho probehlo pred par tydny, ale
nejak to ne a ne najit v archivu.
	Prosim, neradte mi, abych, jakozto platici zahaznik, zavolal na UPC - to
vazne nema cenu:-(. (Mimo to nechci poslouchat obvykle kecy o tom, ze na
Woknech by to bylo urcite v pohode.) To uz fakt dam radsi do cronu
skript ktery zkontrolkuje jestli ma eth1 adresu a kdyz ne, pusti pump:-((
	Dik moc za radu
		Tomas Hlavacek