Problem se sendmailem - nechodi maily do konf.

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Březen 13 22:16:16 CET 2002

 Dobry den,
> Pouzivam Red Hat 7.1 - Gnome a postovni program Mutt a sendmail, ale
> sendmail mi na nektere adresy mail sice jokoby odesle ale on tam
> neprijde a po odlogovani a nalogovani mi prijde zprava ze ten mail
> nemuze dorucit. Co s tim?? ja ten sendmail ani pouzivat nemusim
> stacilo by kdyby jste mi napsali jak nastavit MUTT aby posilal treba
> pres smtp.tiscali.cz apod.

Skuste si to precitat a zamyslet sa nad odpovedou ;o)

Kedze tu nie su kuzelnici vlastniaci krystalovu gulu je celkom vhodne
odpisat chybovu hlasku, pripadne par riadkov z /var/log/maillog...
Inak sline pochybujem, ze niekto na tuto otazku rozumne odpovie!
Ono v tom vratenom maili mate napisany aj dovod preco...

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799