fetchmail a RBL

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Středa Březen 13 21:34:39 CET 2002

Dobrý den,

mám tady dial-up workstation s RH 7.0 a postfixem (bez lokálního
bindu), přičemž poštu si stahuju z POP3 účtu pomocí fetchmailu.
Existuje nějaká možnost, jak využít dobrodinní RBL?

Zjevně postfix (který pochopitelně umí s RBL spolupracovat) mi tu
pomůže jenom částečně (protože část škody -- totiž stažení spamu)
už proběhne. Existuje nějaké lepší řešení? Máte někdo nějaké
zkušenosti s touto konfigurací? Nějaké poznámky k tomu, co je
v dokumentaci k postfixu? Jak dokáže postfix poznat, že mail je
spam (ať už je to definované jakkoli) když vlastně ten mail
přichází od lokálního fetchamilu?

Je mi jasné, že částečného řešení můžu dosáhnout pouze pomocí
procmailu (což činím), ale doufal bych, že by RBL mohl
zlikvidovat alespoň část spamu, který by mi přes můj procmail
prošel.

Mimochodem, je nějaký problém v tom, že mám jenom dial-up
připojení, takže nemám lokální bind (a 'order hosts, bind'
v host.conf, a tohle v resolv.conf):

	domain surfbest.net
	search .
	nameserver 209.63.0.2
	nameserver 207.173.86.2

Děkuji za jakékoli nápady (trochu se bojím se do toho pustit bez
předletové přípravy, protože funkční mail je pro mě velice
důležitý; pro koho ne?).

	Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

How many Bavarian Illuminati does it take to screw in
a lightbulb?
Three: one to screw it in, and one to confuse the issue.