tinydns+dnscache-dlouhy ping

Boško Jaromír bosko na stapro.cz
Čtvrtek Březen 14 11:55:02 CET 2002

do adresare /etc/dnscache/root/servers/ jsem pridal soubory stapro.cz a
77.77.62.in-addr.arpa s obsahem 62.77.77.9 tj. adresa kde ciha tinydns
a v resolv.conf jsem odebral, resp dal na druhe misto adresu 62.77.77.9 a
zda se, že všecho chodí jak jsem si představoval.

tinydns totiž umí resolvovat adresy podle adresy tazatele a tak jsem tam pro
dotazy z lokalni site nadefinoval lokalni preklady napr pro bosko.stapro.cz
to je napr 172.17.20.3, ale pri dotazu z venku dotaz neni zpracovan a zaznam
tedy neni videt, coz je dobre.
Tim padem nepotrebuji 2 dns servry pro lokalni a vnejsi adresy.

Je mozne nejake nebezpeci pri takovemto reseni ?

S pozdravem
--
Jarek Boško

STAPRO s.r.o.
bosko na stapro.cz

dany server neni dosud zaregistrovany server pro domenu a neprovadel tedy
preklady pro lokalni adresy