vyber jadra

Petr Klíma xklima08 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Březen 14 14:28:47 CET 2002

Pavel Krizek wrote:
>         Mam zkompilovane jadro 2.4.XX, ovsem nekdy bych potreboval zavest jadro rady 2.2.XX.
>             Muzu jadro zavest pomoci LILO. Ale co moduly??? Je vubec mozne tyto odlisne rady kombinovat???
>                         Ma s tim nekdo zkusenost???
>                                                                                                 Dekuji Pavel K

Moduly jsou ulozeny v adresari /lib/modules/2.x.x, kde 2.x.x
je verze jadra. Pro kazdou verzi jadra jiny adresar. Takze s
moduly problem neni. Jine jadro jak vidim zavest umite,
takze muzete vesele bootovat cokoli. Mimochodem, donedavna
jsem taky obcas zavadel na stridacku jadra 2.2.x a 2.4.x a
bez problemu

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fee.vutbr.cz