MySQL - povoleni pristupu

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Březen 14 14:58:25 CET 2002

Dne čt 14. březen 2002 14:51 jste napsal(a):

> 	V dokumentaci je napsáno všechno, měl byste mít například
> /usr/share/doc/mysql-3.23.36/manual.html. Pokud s tím ale máte potíže,
> nainstalujte si phpMyAdmin, tam se kromě úvodního nastavení všechno kliká.
> http://phpmyadmin.sourceforge.net/

Uz jsem se tim nejak prokousal, upravil jsem mysql_install_db jak jste radil
a nejakej klikaci nastroj mam taky (byl primo na www.mysql.com).

Diky moc za napovedu

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners