Sdělení úřadu

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Březen 14 15:03:20 CET 2002

Doplnil bych Pavlův názor o informaci, že má 100% pravdu (ten Úřad). MS
skutečně nevydává faktury za prodané produkty Microsoftu. Dělají to
distributoři a prodejci a fakturují si to s Irskem, kde se schází faktury
z celého EMEA. Microsoft je jen zastoupení a nikomu nefakturuje za
produkty. Dělají to partneři, kteří také odpovídají za servis, reklamace
apod.

Martin Kamín

http://www.janik.cz/uohs1.gif (~350 kB)
http://www.janik.cz/uohs2.gif (~250 kB)

je první a druhá strana sdělení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže,
který se na můj podnět zabýval podezřením z porušení zákona číslo
143/2001
Sb. o ochraně hospodářské soutěže.

Jak to tedy dopadlo? Já bych to asi shrnul do následujícího citátu z
tohoto
dopisu: "V rámci šetření bylo zjištěno, že tato společnost [Microsoft
s.r.o.]  nelicencuje ani neprodává žádné softwarové produkty společnosti
Microsoft zákazníkům v České republice".