OT: ECS K7S5A a DURON 700

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Čtvrtek Březen 14 19:40:13 CET 2002

Když se vrazí nový TB 1GHz (2x133) do nové ECS K7S5A jede pouze na 100 x 7 =
700 MHz a nefunguje. V biosu se změní frkvence z 100, 100 na 133, 133 a už
vše jede na 1 GHz (možná s novějším biosem to už jede samo). Nic víc měnit
nelze. Pokud přemostíte na procesoru L1 až L4 můžete už měnit i
multiplikátor ... několikrát jsem to už dělal. Je pravda, že ne u sebe. Sice
ty druhé desky nebyly ECS, ale bios byl spodobnitelný. Jen mě to napadlo,
zda se procesor ještě vůbec zvedne z oněch 466. Jinak čarovat s flashováním
občas taky pomůže. Mě se stalo, že se mi hádala IRQ a nemohl jsem je SW
změnit, tak mě napadlo mezi sebou prohodit SCSI řadič a PCI grafiku a už vše
šlapalo (tenkrát to flash nevyřešil).

Petr Novák