Quota,ext3 a nulovani (SOLVED?)

Vlastimil Holer xholer na informatics.muni.cz
Pátek Březen 15 03:52:10 CET 2002

Dobry den,

|   Vzhledem k tomu, ze mate standardni 2.4.17 jadro, predpokladam,
| ze pouzivate stary quotovy format (tj. quotove soubory jsou
| quota.user a quota.group). Co mate jinak za distribuci? Napr.
| Mandrake ma ve zvyku poustet 'convertquota' az prilis casto...

1. mam std. jadro
2. vfsold kvoty
3. distribuce mdk - mnoho aktualizaci z cookeru -> upravene
   init skripty, aby se nespoustela convert kvota a dvakrat
   quotaon na jeden svazek
4. nejspis jsem vypozoroval, cim to je - nevim proc, jak, co ->
   pouzil jsem linuxconf a ty kvoty se po skonceni vratili do
   stavu, kdysi davno (tedy nulove?)... takze linuxconf sel
   okamzite pryc - snad to bylo tim

Omlouvam se, ze jsem obtezoval.

vl*