Problem s vytvorenim paricie LinuxNative.

Roman Kohutik kohutik na zelpo.sk
Pátek Březen 15 08:25:02 CET 2002

Pokusal som sa nainstalovat RH6.1 na PC, ktore ma 20GB disk
rozdelemy na 3 casti (8GB NTFS (win2000), 7GB FAT32 (datovy
disk) a zvysok neobsadeny (cca 4GB)).
Nabootoval som z CD a vybral vlastnu instalaciu. Pocas konfiguracie
diskoveho priestoru (DiskDruid) sa mi podarilo vytvorit swap
particiu (128MB), ale pri vytvarani Linux Native particie mi nevytvoril
nic a napisal, ze pozadovana particia je prilis velka.
Ked som system instaloval na domacom PC (ale na samostatny
a uplne prazdny disk), tak vsetko prebehlo OK.

Poradte prosim, co s team.

Vopred dik.