Re: Re[4]: Sdělení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěe

Mitrenga Libor libor.mitrenga na msi-zlin.cz
Pátek Březen 15 09:52:42 CET 2002

> IMHO zalezi na tom, zda mam moznost dany produkt ziskat i bez toho
> pripojeneho. Windows si mohu koupit jako OEM jen s pocitacem, ale
> stale si mohu koupit i samotny pocitac bez Win i Win bez pocitace.

OK. Ale setkal jsem se s prodejcem, který mě řekl, že mě výrobek (konkrétně
notebook) prodá i bez OS WinXX, ale cena zůstane stejná. To je také
nezákonné?

Navíc není tato problematika odlišná u monopolu a v konkurenčním prostředí?

--
Libor Mitrenga