Mozilla a Shockwave plug-in...

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Březen 15 11:54:03 CET 2002

On 15/03/2002, Radim Roženek wrote:

> Pekny den,
> chtel jsem se zeptat, jak (jestli vubec) se da zabranit neustale
> vyskakujicimu oknu na stazeni shockwave plug-inu v mozille?
>
> Jelikoz podle www stranek Macromedia:
>
> Shockwave support in Netscape Navigator 6.0:
> Netscape Navigator 6.0 does not support the Shockwave Player.
>
> A napr. pri cteni stranek na builder.cz je to pekne otravne.

Uz jsem to sem jednou psal - je treba Mozille smazat libnullplugin.so.
Napoprve si myslim postezuje, ze tenhle plugin chybi, ale da se tam
tusim zaskrnout, aby uz priste neobtezovala. Alespon to takhle fungovalo
v nejake starsi verzi, ted jsem to uz nezkousel.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka