RedHat 7.2 česky není?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Březen 15 11:20:56 CET 2002

Dobrý den,

na FTP jsem nenašel RH72cz, to už nemáme skvělou bug-free českou modifikaci
redhatu? Omlouvám se za svoji neznalost, byl jsem delší dobu mimo.

Vždycky jsem si dřív počkal na to, až bude česká, neboť ta měla vychytané
kdejaké mouchy. Nemůžu zapomenout na skvělou první 5.2cz (mnohem lepší než
52en!), 6-ky měly problémy s adaptecem aic 7xxx, 7.0cz se fakt povedla, byť
má nějaké problémky, leč na to co jsem ji použil, nevadilo. Jen 7.1 opět
nejela s adaptecem :(

Jen tak mimochodem, na 7.0 jsem použil stařičký powerd, který byl (měl být,
leč na RH nebyl!) součástí sysVinit (ale podařilo se mi najít ten správný -
stejných jmen je spousta, jen ho je třeba zkompilovat pod 7čkou a nepoužít
rpm). Funguje naprosto perfektně, i po síti s čímkoli (jen kabel si musí
člověk udělat sám). UPS-daemona co je standardně v RH7 jsem nepoužil, když
jsem viděl jeho konfiguraci, zhrozil jsem se. Ale to se možná změní.

Zdraví