jak zabezpecit specialni http server, stunnel nefunguje

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pátek Březen 15 15:32:47 CET 2002

On Fri, Mar 15, 2002 at 09:01:30AM +0100, jakub urban wrote:
> zdravim
>
> potrebuji vyresit nasledujici problem, mame specialni zarizeni (kamerovy
> system), ke kteremu jde pristupovat pomoci http (bohuzel bez podpory SSL),
> toto zarizeni je potreba zpristupnit na internet a to co mozna
> nejbezpecneji, pred timto zarizenim muzu mit vlastni PC napr. s linuxem,
> zpristupneni ma byt mozna co nejjednodussi a z libovolneho mista na inetu
>
> reseni ktere mne napadlo a ktere jsem zkousel, bylo pred toto zarizeni
> posadit linux a na nem spustit 'stunnel -d https -r zarizeni:http', bohuzel
> [...]

Zkuste si chytit celou komunikaci proti nejakemu klientovi, jestli
nepouziva nejake dalsi porty, pripadne treba jestli se nepokousi
o pristup na linux:http (jestli nepouziva nejake absolutni URL nebo
takoveho neco).

Pekny den
--
Vaclav Stepan