Totalni zamrznut SUSE 7.3 cz

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Březen 15 10:26:32 CET 2002

On Thu, 14 Mar 2002 23:05:39 +0000 (UTC), PERPETUM wrote:

: Stala se mi divna vec. V klidu jsem prohlizel nejake stranky (na
: localhostu, spusteny Apache) v Mozille 0.99, krome Mozilly pustena jen
: editor Quadra a kompletne mi zamrznul pocitac ala' Windows. Jedine co
: slo byl pohyb kurzoru mysi,

Bolo prave otvorene nejake menu? Ak si X aplikacia urobi keyboard grab,
a potom sa niekde zacykli, efekt bude podobny.

Ci sa da v takom pripade odstrelit X server cez Ctrl-Alt-Backspace
neviem, magic SysRq (vid /usr/src/linux/Documentation/sysrq.txt)
by ale mal fungovat urcite.

Zdravi
--
                                           Stano