Co zvolit???

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Březen 15 15:39:09 CET 2002

On Fri, 15 Mar 2002, Radek Vybiral wrote:

> To bude asi zrejme to zmrsene CD co bylo v nejakem casopise, ne?
> Pokud ano, je resenim boot z diskety.

Ovsem ne z jen tak nejake diskety, ale z diskety s jadrem, ktere umi cist
ten spravny format CDcek.

Pokud se jedna o to CDcko co bylo v CHIPu, tak tam chytraci to CDcko
vypalili tak, ze bylo tusim vypalene v Joiletu, a bootovaci jadro nemelo
pro joilet podporu.

Milan Kerslager vytvoril bootovaci disketu pomoci ktere lze z tohoto CDcka
instalovat.
ftp://ftp.pslib.cz/pub/users/Milan.Kerslager/RedHat-7.1/ChipFix/

--
JiKos.