virtualni eth0:1

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Březen 15 15:43:31 CET 2002

On Fri, 15 Mar 2002, Petr Silon wrote:

> Mam na serveru vnitrni NIC eth0 192.168.1.1 Chtel bych ale aby fungovala
> vnitrni sit 192.168.2.0 na virtualni NIC 192.168.2.1 Udelal jsem teda
> eth0:1 , uvnitr totez co eth0 jen 192.168.2.x a device eth0:1 Po network
> restart tu kartu na serveru vidim a muzu na ni lokalne pingnout. Ze
> stanice mi ale ping nejde. Je to uplna blbost co chci, nebo staci jen
> neco malo doladit.

Jak vypada routovaci tabulka?
Pokud vypis ifconfigu oznami, ze ta sitovka ma skutecne obe dve IP adresy,
pak asi bude problem v tom, ze jste nerekl jadru jak zachazet s odchozimi
packety - nevim, na ktere zarizeni je ma posilat, a pokud mate
defaultroute nekam jinam, pravdepodobne je posila tam.

--
JiKos.