screen

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Pátek Březen 15 15:22:08 CET 2002

Jan Korbel wrote:
> cau.
> koukam ze se poslednich par dni zacinate nudit tak vam trosku pomuzu ;)
>
> potrebuju aby se mi pri bootu poustel screen pod urcitym uzivatelem a v nem
> urcita aplikace.
> zkousel sem projizdet dokumentaci vcetne man a vyzkousel vse co mne napadlo
> ale zda se ze sem neco prehlid protoze se tomu nejak nechce :]
> nejakej tip?

V /etc/init.d/ mam v jednom skriptu neco jako toto:
su $USER -c 'exec screen -d -m aplikace'

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people