Script

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pátek Březen 15 16:39:52 CET 2002

Zdravim,
nejsem programator, ve woknech jsem si dela dosove bataky a zde jsem ponekud
zaskocen, protoze tomu zde nerozumim: Slo by nekde stahnout skript,
"pseudo-bat" soubor, ktery bych spoustel napr. v Autostartu v
/home/.kde2/Autostart, jako jsem si podle napovedy udelal setnumlock, ve
kterem bych zadal cestu k mazani jednoho neodbytneho souboru?( jedna se o
/etc/vmware/not_configured).
Mam sice v /etc/init.d/boot.d/S00vmware s radkem:
rm /etc/wmware/not_configured
ale jako by tam nebyla.....
--
Daktari
SuSE Linux 7.3 CZ

MUDr. Vítězslav Podivínský            podivinsky na unet.cz
Za Moštěním 221                              www.podivinsky.cz
57001 Litomyšl                                +420(464)618355
Czech Republic                               +420(604)231785
                                ICQ: 38405650