Rozpoznavani textu

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pátek Březen 15 21:35:08 CET 2002

O tohle se zajímám hodně. Dle mého osobního stanoviska (od nejlepšího k
nejhoršímu):
1. Abby Fine Reader 5.0 Office Pro
2. OmniPage Pro 11.0
3. Recognita 5.0

- škoda, že se mi nedostal do ruky TextBridge Pro Millennium Business
Edition ani obyčejné nebusiness (též od tvůrců OmniPage Pro) ... tak to
nemohu posoudit

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

PS: OCR (Optical Character Recognition)