problemy s pgp a rpm

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Sobota Březen 16 07:29:42 CET 2002

On Pá, 2002-03-15 at 22:50, Pavel Kankovsky wrote:

> Ted nevim, jestli to bylo vyreseno (to mam z toho, ze si nektere maily
> odkladam na pozdeji, a pak na ne vetsinou zapomenu), ale asi ne.
> Dulezity detail je, ze to hlasi chybu i na MD5. Cili lze pravdepodobne
> vynechat GPG -- kontrolni otazka: blbne to i s --nogpg? Cili zbyvaji asi
> tri komponenty: samotne rpm, glibc a jadro resp. hw. Podle toho, ze se to
> chova nedeterministicky, by se zdalo, ze je to nejspis jadro nebo hw.
Ja bych to asi typoval na to glibc, jadro jsem nabootoval jine, ale
problem zustal. HW to taky nebyk, protoze jina instalace funkuje bez
problemu.

> Sice test se samotnym md5sum zadny problem nedetekoval, ale stejne bych tu
> hypotezu jeste nevylucoval. Prinejmensim bych zkusil: 1. jestli nahodou
> nedochazi k nahodnym chybam pri cteni rpm resp. pouzivanych knihoven,
Na nove nainstalovanem RH na stejnem stroji se chyba neprojevila, tak
jsem to nakonec vyresil tak, ze jsem to cele preinstaloval. Je mozne, ze
jsem mel nejak nabouranou instalaci, instaloval jsem to zrejme z CDcek,
na kterych jsem pozdeji objevil nekolik balicku s vadnym md5 souctem.

> 2. pustil bych to rpm pod strace a porovnal dobry a spatny prubeh.
Toto jsem zkusil, ale nebyl jsem z toho moc moudry. Vystup pri dobrem
prubehu byl o dost vetsi, ale nebylo mi jasne, kde je co znamenaji ty
radky navic.

Presto moc dekuji za odezvu

Pavel