Re: Ze světa WinXP

Martin Kokeš martin.kokes na gplus.cz
Sobota Březen 16 13:13:25 CET 2002

<n_petr na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:000a01c1cc57$d3697750$fe78a8c0 na fatality...
> Pokud do WinXP nahrajete originál drivery od Matroxe pro Matrox Millenium
> ? Existuje pod Linux také nějaká grafická portace PGP ?
> ? Myslíte si, že se vyplatí používat RCS nebo je lepší jednoznačně
používat
> CVS ?

a) Nevím, proč to sem píšete, proč šťouráte do vosího hnízda?
b) IMHO z toho, na co se ptáte k závěru, soudím, že vetšinu problémů s XP,
které máte, jste si zavinil sám svými pokusy.
c) Ad Matrox ovladače, jistě jste instaloval WHQL certifikované, že? ;-)

Jinak RTFM freshmeat.net & Evolution + GPG!

MK

P.S.: A jestli se ptáte, proč jsem z těhle hemzů tak vytočenej, tak jsem
spokojený uživatel obou systémů (Linux i XP), principielně si na nic
nestěžuji a jelikož na vlastní kůži vím, co to znamená naprogramovat nějaký
větší projekt, s vývojáři obou systémů víceméně soucítím.