OT: Ze světa WinXP

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Sobota Březen 16 18:22:30 CET 2002

On Sat, Mar 16, 2002 at 03:03:45PM +0000, Peter Surda wrote:
> No, tuna ti asi neporadim, ale ked mas nejaky konkretny
> problem, popis to do konfery a niekto snad odpovie. Ja som s
> tym zatial problemy nemal, aj mutt aj rpm sa integrovali.

Nechte ho chudáka. Co se týče te grafické podpory PGP, tak pokud
vím neexistuje (ale pro jistotu se podívej na www.pgpi.org)
a zatím toho asi také nikdo nelituje. PGP (respektive raději
GNUPG) je svojí podstatou utilita, která funguje někde v pozadí.
Daleko podstatnější nežli ne zcela smysluplná grafická verze je
propojení PGP/GNUPG s emailovými klienty a to je samozřejmě téměř
všudepřítomné (můj mutt to umí velmi pěkně :-). Ale samozřejmě,
že všechny možné emailovadla to podporují: pine trochu s odřenýma
ušima, kmail, asi Evolution -- v životě jsem to nepotkal v praxi,
balsa, ano existuje snad i něco pro Netscape, a mnoho dalších
(ale nevím proč by někdo používal něco jiného, nežli výše zmíněné
:-).

A jinak je pravda, že lidé v této grupě jsou drobátko alergičtí
na kritiku Linuxu posílanou z Outlooku. A je třeba přiznat, že
k tomu mají svoje velice dobré důvody.

	Hezký den

		Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488