Mereni prenesenych dat

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Sobota Březen 16 20:43:53 CET 2002

On Sat, Mar 16, 2002 at 03:03:18PM +0100, Josef Hrabec wrote:
> www.mrtg.org

MRTGse nijak nesnazi merit prenesena data, k tomu pouziva jine
prostedky, jako treba SNMP, ale je to program pro vizualni znazorneni
provozu na tom kterem sitovem rozhrani.

Tomu co potrebujete vyhovi nejlepe, jak uz tu nekdo uvadel, ipac-ng.

--
/*   Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
     UNIS Computers, spol.s r.o.   mpetricek na uniscomp.cz