Sd?lení Ú?adu pro ochranu hospodá?skésout??e

Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Sobota Březen 16 23:08:50 CET 2002

> Presne tak.

> a) DPH plati vzdy konecny spotrebitel, tj. i ten platce DPH, ktery si to
> nechal. On by tu dan dostal vracenou jen tehdy, kdyby to prodal dal.

Myslim ze nie.

Pokial viem, DPH sa zaplati dodavatelovi, ak je to platca DPH. Dava sa vsak
do odpoctu DPH, na Slovensku po fyzickom zaplateni faktury, v Cechach tusim
staci mat danovy doklad.

Ak Vam ale poslanci nieco velmi zavidia, zakazu Vam z toho odpocitat DPH.
Napriklad osobne auta.

Prijemny vecer prajem.

--
Ing. Miroslav Cabarka