vesa vbe1.2 fb? (wd90c24a-zz highcolor pod linuxem?)

Ales Ledvinka xledvink na fi.muni.cz
Neděle Březen 17 12:16:35 CET 2002

zdravicko.

tusi nekdo, jestli existuje nejaky patch vesafb ktery by umel pracovat i s
kartami co umi jen vbe1.2? konkretne mi de o wd90c24a-zz

nebo jestli existuje nejaky program ktery bo to v protected/vm86 modu umel
s tou kartou pracovat v highcolor?

pripadne vi nekdo z pritomnych, jak je na tom freebsd? google mi hodil
totiz link do jejich jadra a asi tak po peti vterinach koukani na par
printf a if by fb s vbe1.2 mozna mohl umet...

(pri nejhorsim by mi stacil i nejaky application data book od westernu na
ktery se odkazovalo par dokumentu, ale neni k nalezeni...(ze by byl jen
tisteny?))

dik.
AlL.