Rychlost HDD

Ales Ledvinka xledvink na fi.muni.cz
Neděle Březen 17 13:04:08 CET 2002

wd40 5400rpm nekde jsme mel i cislo serie... 100udma
deska asus cuv4x ... www.asus.com.tw ... nekde pod soc.370 (66udma)

-t 24-27M/s
-T 73M/s

pro porovnani zcela vubec nenastaveny seagate 60 ma uplne ty samy
hodnoty... skoro bych rekl, ze nekdo odvedl pekny kus prace na viackem
driveru pod linuchem a disky a bios maji pekne default nastaveni...

pokud se to nekomu nezda, tak to muze byt taky tim, ze priblizne 150M
ramky tvori buffery/cache... (temer porad)

jinak na 32M ramky to jelo nejakych 64M/s kdyz sem mel spesl downtune aby
odpovidal spis situaci pri castym seekovani... a 22-26M/s

udma 100 pomala 15ka od ibm mi tu jela na 40zilnym kabely taky priblizne
tak tech 8M/s...

snad ty attachmenty z /proc/via a /proc/ide/hda/settings projdou...
ale nutno dodat, ze sem zas az tak moc veci nenastavoval...