Routovani dvou siti do jedne

Michal Safranek lin na gymkc.cz
Neděle Březen 17 14:42:22 CET 2002

Zdravim,
mel bych tady pomerne zapeklitou situaci s routovanim. Do routeru mi
prichazeji dve kapacity od dvou provideru a ja chci "spojit" obe dve
kapacity do jedne. Slysel jsem neco o dynamickym routovani, ale to spis jen
jako o pojmu. Vyslednou situaci bych si zhruba predstavoval tak nejak, ze
kdyby serfovalo malo uzivatelu na siti (mam na nich shapery), tak by se
bralo z jedny kapacity, a jaz v pripade, ze by pozadavku bylo moc, tak by se
zacalo brat z te druhe linky (rekneme ze ta by byla datove omezena).
Netusim, jestli je mozno tohoto vysledku dosahnout a je mi jasny ze to
nepujde nejakou jednoduchou routovaci tabulkou. Kdybyste mi nekdo poradil,
co k tomu pouzit, byl bych moc vdecnej...
Predem diky...

--Linka 1-Internet 128 kbps(nelimit.)---|
		     			          |------|Router|------|Intranet|
--Linka 2-Internet 196 kbps(max.2 GB)---|

Michal S